Read more: perantaudiary Blogspot | life is journey diari perantau: Penangan Pesta BUku

Saturday, April 18, 2009

Penangan Pesta BUku

Penangan pesta buku. (milik 3 insan)

Penangan pesta buku (milik 2 insan)



“Lepas ni makan buku je la, duit dah tak de..” Aku mengeluh selepas pulang dari pesta buku dan disambut hilai tawa sahabat.

“Tu la ko, rambang sangat mata..”seorang sahabat mencelah.

Entah kenapa hari ni rasa macam nak borong semua je buku yang dijual, walaupun Aku sedang mengalami krisis ekonomi yang sangat gawat. huhu

Tapi tak pe, bak kate seorang senior,

“kalau pasal buku ni berhabis pun tak pe, Apa yang penting? Kerjasama!.” ha3, tak de la Aku mengarut jea.

Sebenarnya Aku tengah bengong ni.. Hari ni suatu peristiwa malang telah berlaku,

Handset aku hilang..

Ni baru la penangan pesta buku yang sebenar kot.

“Kalau kita redho, Allah akan ganti dengan yang lebih baik”

"Allah nak uji"

Aku memujuk hati,

Redha..







Kepada yang messagenya tak berbalas,

panggilannya tak dijawab,

missed call yang tak dilayan,

paham-paham je la ea..



P/s : Doakan agar handset kesayangan dijumpai kembali (Walau pun murah aku sayang) sob3.

Read more: perantaudiary | life is journey

3 comments:

  1. nak pinjam .....
    dan aku cadangkan ko bacer buku iskandar bukan zulkarnain...
    best giler.........(best sangat)

    then bacer salahudin al ayubi.......(best gak....)

    dan biler ko raser ko nak input..ko bacer yg dr danial tu..ape dah tajuk.....7 tips tu kan..sumer best....

    ReplyDelete
  2. iskandar zulkarnain tu orang lain punya
    salahudin aku punya, tapi nak bagi hadiah kat orang..

    Aku terima nikahnya,& rindu bau pohon tin.. best giler..

    ReplyDelete
  3. owh...aku dah dapat idea nak beli adiah pe...jeng3

    ReplyDelete