Read more: perantaudiary Blogspot | life is journey diari perantau: manfaatkan cuti, manfaatkan ramadan

Monday, August 15, 2011

manfaatkan cuti, manfaatkan ramadan

Salam perantau.


Lama saya tidak menulis, konon-kononnya terlampau sibuk dengan aktiviti baru saya sebagai seorang pelukis. 


Menurut saya melukis mahupun menulis, ada nikmatnya yang tersendiri. Menulis anda perlu bijak menyusun kata, melukis anda mesti bijak bermain warna, melembutkan tangan dan berimaginasi. Ya, pasti keduanya memberikan kepuasan berlainan. 


Saya tabik hormat kepada seluruh kartunis-kartunis yang mampu mebina sebuah jalan cerita, langsung menyampaikan mesej melalui lukisan. 


Sungguh, saya betul-betul kagum dengan mereka.


p/s: Jom kita hidupkan ramadan yang berbaki ini dengan amalan sebanyaknya, anggap ini Ramadan terakhir.. =) Read more: perantaudiary | life is journey

No comments:

Post a Comment